Din tekst

Tour de Hvidbjerg – 10 års jubilæum

Da vi afholder Tour de Hvidbjerg for 10. gang, lægger vi op til et brag af en jubilæumsfest for alle i Brøndum, Hvidbjerg, Rettrup over 18 år.

Datoen er lørdag den 24. august 2019

Vi har ændret på konceptet, så man IKKE bliver inviteret, men skal melde sig til hos os. Det gælder også sidste års værter, som også først er endeligt tilmeldt ved betaling.

Som sædvanlig byder aftenens værtspar indenfor til en tre retters menu for 8 gæster ad gangen. Man spiser forret et sted, hovedret et andet og dessert et tredje. Bagefter er der fest på skolen med hyggeligt samvær og mulighed for en svingom.

Vi mødes alle på skolen kl. 16.30, hvor der vil blive serveret en velkomstdrink. Kl. 16.45 udleveres kuverter med adresser til forretten, hvorefter man bliver kørt af en af aftenens chauffører til første værtspar. Der vil aftenen igennem være kørsel til de værtspar, som er udenfor Hvidbjerg by. Efter desserten bliver alle hentet igen og transporteret til festen på skolen.

Vi går tilbage til 2009 priser, hvorfor du kan være med til denne fantastiske aften for blot 100 kr. pr. person.

Du/I kan melde jer til som gæst ved at overføre 100 kr. pr. person på mobilepay til Maja på tlf. 60 11 04 79. eller aflevere dem i en kuvert kontant til en fra festudvalget. (Husk at skrive Tour de Hvidbjerg + jeres navne og tlf. nr.).

Man er først endeligt tilmeldt ved betaling.

Der er allerede rift om pladserne, så skynd dig at melde dig til før din nabo. Det er en sjov aften med mulighed for både at pleje gamle og skabe nye kontakter i lokalområdet. Vi håber at se en masse glade mennesker – både unge og ældre.

Festudvalget
Birte Marie Pedersen, Brøndum Kirkevej 14, tlf. 26 18 39 39